אנחנו כאן, כדי לייעץ, לעזור ולתת שירות!

חיפוש יעזור לך למצוא את מה שאתה מחפש

ריהוט וציוד לאירועים – כך תעשו את זה נכון

עד לפני קצת פחות מעשור, היה צריך לשלם הון עתק כדי להפיק אירוע בחוץ ברמה מקצועית ביותר.

כיום חברות ההשכרה מאפשרות לארגן אירוע בחוץ ברמה מושקעת מאוד.

אפשר לשדרג את האירוע באמצעות שכירת בר משקאות, ארון חימום, מקפיאים, ועוד.

שטח האירוע יזכיר לאורחים אולם אירועים מפנק. האורחים ייצאו מהאירוע עם טעם של "עוד".

הריהוט הבסיסי שצריך לשכור לאירוע הוא שולחנות וכיסאות.

אולם, אפשר לשכור לאירוע את כל הריהוט המקצועי הנדרש על ידי שירות פשוט שנקרא השכרת ריהוט לאירועים שם תוכלו למצוא כמעט כל סוג של ריהוט אפשרי אשר אתם מעוניינים שיהיה באירוע שלכם.

השכרת שולחנות בר לאירועים

מתי מתאים לשכור שולחנות בר לאירועים? כאשר רוצים לתת לזוגות באירוע פינת ישיבה אינטימית. לא בכל אירוע מתאים לשכור פינת זולה. יש 2 סוגים של שולחנות בר. יש שולחן בר ארוך. הוא מתאים לשמש כבר עבור המאכלים בקבלת הפנים, או בקינוחים. הסוג השני, הוא שולחנות מרובעים קטנים גבוהים או נמוכים. באמצעות שולחנות אלו, ניתן לתת לאירוע אווירה של בית קפה.

השכרת שולחנות עגולים גדולים

באירועים רבים, מושיבים את המשתתפים לישיבה סביב שולחנות עגולים. לפעמים, יהיו כמות של עשרה משתתפים סביב השולחן. חשוב להבדיל בין השכרת שולחנות עגולים לדיונים, לבין שכירת שולחנות עגולים לזמן הסעודה. בשולחן המיועד לאוכל לא כדאי שיהיו יותר מ6-4 אורחים. חשוב שיהיה למשתתפי האירוע תחושה של פרטיות בזמן הסעודה.

השכרת שולחנות משחק

בשנים האחרונות, הולך ונפוץ הטרנד של השכרת שולחנות משחק. טרנד זה נפוץ לא רק באירועים לנוער, אלא גם באירועים למבוגרים. מהם שולחנות המשחק הנפוצים ביותר באירועים? באירועים לצעירים אפשר לראות שולחנות פינג פונג. באירועים של מבוגרים, אפשר לראות שולחנות כדורגל ושולחנות סנוקר.

השכרת בר שתייה מקצועי

למה לא לתת לאורחים באירוע תחושה שהם בתוך אולם יוקרתי? האורחים באירוע אוהבים לגשת אל בר השתייה ולבקש כוס שתייה קרה. כאשר שוכרים לאירוע בר שתייה, אפשר לפנק את האורחים באירוע? מי יעמדו בבר? אפשר לשכור בתשלום מועט נערים או בחורים שיתפעלו את בר השתייה. לעיתים אפשר לשלם יותר כסף לחברת השכרת הציוד, והיא תשלח נציגים שיתפעלו את בר השתייה.

השכרת מקררי ארטיק לאירועים

באירועים המתקיימים בימי הקיץ החמים, חשוב לקרר ולפנק את האורחים. מה יותר כיף מלקבל שתייה קרה או גלידה ביום חם? כאשר מארגני האירוע שוכרים מקפיאים לארטיקים, הם יכולים לאכסן במקפיא בקבוקי זכוכית קטנים אישיים, או ארטיקים וגלידות. כאשר מאכסנים גלידות או שתייה במקפיא ארטיקים, חשוב לשים גם כמות נדיבה של קרח.

השכרת ארון חימום באירוע

כמו שמומלץ להגיש לאורחים ביום קיץ חם מאכלים קרים ומרעננים, כך כדאי להגיש לאורחים בימים הקרים אוכל חם ומהביל. כדי לשמור על החום של האוכל, מומלץ לשכור ארון חימום שעשוי מנירוסטה. כלפי חוץ, הרהיט נראה כארון מתכת לכל דבר. אולם בפנים הארון חם מאוד, וכך נשמר החום של האוכל.

עושים "על האש" באירוע?

אם אתם עושים "על האש" באירוע, כדאי לכם לשכור מנגל גדול ואיכותי. חשוב שיהיה לו רגליים מתקפלות. כדאי שהמנגל יהיה עמוק, ויהיה אפשר להניח על הרשת כמה שיותר פריטים. את המנגל כדאי להציב במיקום צדדי, כדי שהעשן לא יפריע לאורחים באירוע.

mail-ico

או דרך המייל

[email protected]
phone-ico

אפשר גם בטלפון

09-7446111

פנו אלינו לקבלת הצעה אטרקטיבית

    phone_bar_img

    חייג

    banner_bar_img

    צ'אט בוואטספ

    waze_bar_img

    נווט בווויז