אנחנו כאן, כדי לייעץ, לעזור ולתת שירות!

חיפוש יעזור לך למצוא את מה שאתה מחפש

השכרת שולחנות וכסאות

חתונה אינטימית בגינת הבית, כדאי או לא? זוגות רבים מחפשים דרכים להוזיל את עלות עריכת החתונה ולקיים אירוע אינטימי ורגוע יותר. אם זיקוקים ומוזיקה רועשת לא מתאימים לחתונה שלכם, כדאי לכם לחשוב על חתונה אינטימית וקטנה בחצר בית פרטי. אם למישהו מבני המשפחה הקרובה יש חצר גדולה הצמודה לבית, אתם יכולים לארגן אירוע חתונה מדהים בעזרת חברה המספקת השכרה של ציוד לאירועים.

נהוג לחשוב שארגון אירוע כולל בעיקרו השכרת שולחנות וכסאות, אך היום אפשר לשכור כמעט כל ציוד אפשרי המתאים לאירוע חתונה. מלבד השולחנות והכסאות, ניתן לשכור פינות ישיבה, פופים, מחצלות, מזנונים להגשת האוכל, מסך למקרן להצגת סרטונים לחתן וכלה ואף השכרה של ציליות לחתונות הנערכות בקיץ.

השכרת מפות 

בנוסף להשכרה של הריהוט לחתונה, תוכלו להינות מהשכרת מפות יוקרתיות לשולחנות ומפיות מעוצבות במיוחד לאירוע המרגש שלכם. תופתעו לגלות שאפשר לארגן חצר בית פשוטה ביותר בצורה מרהיבה שתתאים לאירוע חתונה יוקרתי ומהמם.

השכרת שולחנות – מחיר

אם החלטתם לערוך את החתונה שלכם בחצר הבית, וודאי תרצו לקבל הצעת מחיר להשכרת שולחנות וציוד משלים לאירוע. בכדי שתוכלו לקבל הצעת מחיר הרלוונטית לאירוע שלכם, מומלץ לכם לפנות לחברת א. לוי השכרת ציוד לאירועים. חברת א. לוי השכרת ציוד לאירועים נחשבת לאחת החברות הותיקות בישראל בתחום השכרה של ציוד לאירועים.

החברה משכירה ציוד מקיף לכל אירוע כולל לאירועי חתונה כבר מעל ל-2 עשורים ברציפות. אם אתם מעוניינים להצטרף ללקוחות המרוצים שכבר שכרו ציוד מחברת א. לוי השכרת ציוד לאירועים, כדאי לכם ליצור קשר עם החברה כבר היום ולקבוע פגישה ראשונית לתכנון האירוע שלכם.

חברת א. לוי השכרת ציוד לאירועים מציעה – השכרת שולחנות וכסאות

קבעתם תאריך לחתונה שלכם? זה הרגע לשריין השכרת שולחנות וכסאות וציוד משלים לאירוע שלכם. צוות חברת א. לוי השכרת ציוד לאירועים מציע לכם שירות אישי ומקצועי לסידור הריהוט והציוד לאירוע בחצר הבית. הצוות של החברה הוא מיומן ומנוסה באירועים משפחתיים כמו חתונות ומספק שירותים רבים למאות אירועים בכל שנה. לקביעת פגישה עם צוות חברת א. לוי השכרת ציוד לאירועים, השאירו את הפרטים שלכם באתר החברה, ונציג החברה יחזור אליכם לתיאום פגישה לתכנון האירוע.

mail-ico

או דרך המייל

[email protected]
phone-ico

אפשר גם בטלפון

09-7446111

פנו אלינו לקבלת הצעה אטרקטיבית

    phone_bar_img

    חייג

    banner_bar_img

    צ'אט בוואטספ

    waze_bar_img

    נווט בווויז