אנחנו כאן, כדי לייעץ, לעזור ולתת שירות!

חיפוש יעזור לך למצוא את מה שאתה מחפש

השכרת ציוד לקייטרינג

יש לכם קייטרינג מושלם לאירוע, אך אין לכם את הציוד הדרוש? היום ניתן לשכור את כל הציוד  לקייטרינג מחברה אחת ולהינות מהפקת אירוע מושקע ומיוחד המתאים לאירועים הנערכים בחוץ וגם באולם מקורה. השכרת ציוד לקייטרינג ניתן לעשות דרך חברה להשכרה של ציוד לאירועים המספקת ציוד משלים לאירוע כולל מיחמים לשתייה חמה, מפיות ומפות, מקררי ומקפיאים, ארונות חימום לאוכל ומגשי מתכת לחימום האוכל לפני ההגשה לאורחים.

אם האירוע שלכם מתוכנן להיערך בעונת הקיץ החמה, כדאי לכם להזמין גם ציוד לקירור המתאים לאירועים בחוץ ולאירועים באולם מקורה. פתרונות לקירור באירועי קיץ כוללים מאווררים גדולים וחזקים ומצננים איכותיים לשימוש בעיקר באירועים הנערכים בחוץ.

השכרת צלייה

מלבד מכשירי הקירור הנחוצים לאירוע הנערך בקיץ, גם התקנה של ציליות היא נדרשת במקרה של אירועים בשעות חמות ולחות. השכרת צלייה לאירועים בקיץ גם כן ניתן להשיג מחברה המתמחה בהשכרה של ציוד לאירועים.

איך שומרים על האוכל בקייטרינג באירוע קיץ הנערך בחוץ?

על מנת שהאוכל שהזמנתם יהיה טרי לאורך כל האירוע שלכם, אתם יכולים להזמין, מחברה מקצועית להשכרה של ציוד לאירועים, את מקררי האמבטיה. מקררי האמבטיה הם מקררים נמוכים המאפשרים לשירותי הקייטרינג איחסון של מזון רב, כולל משקאות קלים ומשקאות אלכוהוליים. המקררים מוצבים ליד עמדות האוכל ומשמשים את המלצרים באירוע. מלבד מקררי האמבטיה, ניתן לשכור גם מקפיאי אמבטיה אשר ישמשו אתכם לשמירה על גלידות וקינוחים קפואים ומפנקים המיועדים לאירוע הקיץ לאורחים שלכם.

השכרת מאווררים לאירועי קיץ

קיבלתם החלטה להזמין מאווררים וציליות לאירוע שלכם? הגעתם למקום הנכון! חברת א. לוי השכרת ציוד לאירועים מציעה לכם שירות השכרת מאווררים והשכרת ציוד לקייטרינג באיכות גבוהה, אשר תספק לאורחים שלכם חוויה נעימה, צוננת ומהנה לאורך כל האירוע. אירועי קיץ מומלץ לעשות רק עם חברת א. לוי השכרת ציוד לאירועים.

השכרת ציוד לקייטרינג דרך חברת א. לוי השכרת ציוד לאירועים

להזמנה של ציוד לאירוע קיץ מחברת א. לוי השכרת ציוד לאירועים, התקשרו כבר עכשיו למספר הטלפון המופיע בראש אתר האינטרנט של החברה. צוות חברת א. לוי השכרת ציוד לאירועים ישמח לכוון אתכם בבחירה הנכונה של הציוד לאירוע שלכם, אשר יספק לכם את כל הכלים והמכשירים הנחוצים לקייטרינג לאירוע.

mail-ico

או דרך המייל

[email protected]
phone-ico

אפשר גם בטלפון

09-7446111

פנו אלינו לקבלת הצעה אטרקטיבית

    phone_bar_img

    חייג

    banner_bar_img

    צ'אט בוואטספ

    waze_bar_img

    נווט בווויז