אנחנו כאן, כדי לייעץ, לעזור ולתת שירות!

חיפוש יעזור לך למצוא את מה שאתה מחפש

השכרת ציוד לקבלת פנים

בכתבה שלפניכם תוכלו למצוא את כל מה שצריך וחשוב לדעת על טקסי קבלת פנים באירועים שונים ואופן התאמת הציוד לקבלת הפנים.

קבלת הפנים מהווה חלק בלתי נפרד מהאירוע, ואין זה משנה אם מדובר באירוע פרטי מסוג בר/בת מצווה או חתונה או שדובר באירוע עסקי או כנס מקצועי.

קבלת הפנים היא אומנם השלב המקדים של האירוע שלשמו התכנסתם אך היא ללא ספק השלב בו כל האורחים נרגשים זה לקראת זה ובמקרים רבים עורכים ביניהם היכרות ראשונית.

לנוכח חשיבותו של טקס קבלת הפנים בכל סוגי האירועים, חשוב לייחד את המתחם בו אתם עתידים לקיים את טקס קבלת הפנים לאירוע באמצעות מגוון רחב של פריטי ציוד ומערכות אירוח.

במתחמי אירוח שונים הפזורים ברחבי הארץ, טקס קבלת הפנים מתקיים בגן האירוח הצמוד לאולם המקורה, כאשר פריטי הציוד העומדים לרשותכם הינם מובנים והם אינם ניתנים לשינוי במידה ולא תפעלו לצורך כך באמצעות השכרת ציוד לקבלת פנים מגורמים מקצועיים חיצוניים.

במידה ובחרתם לקיים את האירוע הפרטי/עסקי שלכם במקומות שאינם מתחמי אירוח כגון: גני ואולמות אירועים, חשוב לתחם אזור מסוים אשר יוגדר מראש לצרכי קיומו של טקס קבלת הפנים ולהשקיע מחשבה יתרה בכל הנוגע לעיצוב האזור המתוחם.

סוגי מערכות ציוד לקבלת פנים

את מערכות הציוד לטקס קבלת הפנים מומלץ לבחור ולהתאים לקו העיצובי המועדף עליכם.

במקרים מסוימים, הקו העיצובי מהווה המשך ישיר לקונספט העיצובי של כל האירוע ובמקרים מסוימים ניתן להפריד ברמה העיצובית בין המתחם החיצוני בו נערך טקס קבלת הפנים לבין המתחם המרכזי בו עתיד להיערך האירוע.

בין יתר סוגי מערכות הציוד העומדות לרשותכם לצורך עיצוב מתחמי קבלת פנים תוכלו למצוא: מערכות ישיבה אלטרנטיביות המיוצרות מחומרי גלם טבעיים כגון עץ מלא, פינות ישיבה נמוכות, מחצלות, כריות נוי בגדלים שונים, שולחנות בר מוגבהים,שולחנות משחק, מערכות הצללה ופריטי ציוד נוספים אותם ניתן להתאים לסגנון העיצוב המועדף עליכם.

השכרת ציוד לקבלת פנים – היכן הכי מומלץ?

כיום, תוכלו למצוא מספר חברות מובילות בתחומן העוסקות ומתמחות בכל הנוגע לפתרונות השכרת ציוד לאירועים.

מבין החברות השונות, תוכלו למצוא גם את שירותיה של חברת אלי-לוי, השכרת ציוד לאירועים, המעמידה לרשותכם ניסיון רב שנים בענף לצד היצע מרשים ומגוון של מערכות ציוד המותאמות לכל צרכי האירוח, לרבות, השכרת ציוד לקבלות פנים.

הציוד העומד לרשות החברה מאפשר לכם ליהנות מפתרונות השכרת ציוד מלא לכל צרכי האירוע, החל מפתרונות השכרת מפות לשולחנות האירוח (גם בטקס קבלת הפנים וגם שולחנות האירוח של האירוע עצמו), דרך פתרונות השכרת שולחנות מכל סוג ובכל גודל ועד לפתרונות השכרת אלמנטים דקורטיביים המייחדים את האזור המתוחם של המקום בו אתם עתידים לקיים את טקס קבלת הפנים באירוע.

עיצוב קונספטואלי למתחמי קבלת פנים

היקף הציוד העומד לרשות חברת אלי לוי –השכרת ציוד לאירועים לצד הניסיון, הידע והמיומנויות המקצועיות של נציגי החברה, מאפשרים גם לכם ליהנות ממגוון רחב של פתרונות עיצוב ודקורציה בכל הנוגע לייחודו של מתחם קבלת הפנים באמצעות ציוד השכרה לאירועים.

באפשרותכם להגדיר את צרכי האירוח הנחוצים לכם (המקום בו אתם עתידים לקיים את טקס קבלת הפנים והאירוע, מספר המשתתפים באירוע, משך הזמן המוקדש לטקס קבלת הפנים וכדומה) והצוותים המנוסים והמיומנים של חברת אלי – לוי, יתאימו עבורכם את כל מערכות הציוד הנחוצות לכם לצורך עיצובו הקונספטואלי של מתחם קבלת הפנים.

היקף פריטי ומערכות הציוד העומד לרשות החברה הינו גדול, מרשים ומגוון והוא מותאם לכל סוגי האירועים הפרטיים והעסקיים כאחד.

mail-ico

או דרך המייל

[email protected]
phone-ico

אפשר גם בטלפון

09-7446111

פנו אלינו לקבלת הצעה אטרקטיבית

    phone_bar_img

    חייג

    banner_bar_img

    צ'אט בוואטספ

    waze_bar_img

    נווט בווויז