אנחנו כאן, כדי לייעץ, לעזור ולתת שירות!

חיפוש יעזור לך למצוא את מה שאתה מחפש

השכרת כסאות בר לאירועים

בשנים האחרונות, טרנד קיום אירועים בחוץ תפס תאוצה ולא בכדי.

למעשה, מאז ומעולם אנשים רבים קיימו אירועים בטבע ובסביבה החוץ (גינות, מרפסות ועוד) אך רק בשנים האחרונות, הפך זה ליותר "ממוסד".

הסיבות לכך נעוצות ביתרונות הרבים אשר סביבת החוץ מעניקה ובעיקר התחושה הנעימה של הבריזה המלטפת והרגשת הפתיחות שאינה קיימת באולם אירועים סגור.

השכרת ציוד לאירועים במרכז מכילה לא מעט סוגי ריהוט אותו ניתן לשכור, בין סוגי הריהוט נמצא: השכרת כסאות, השכרת פינות ישיבה, השכרת מחצלות, השכרת כריות, השכרת פופים ועוד.

איך תדעו איזה ריהוט כדאי ונכון לשכור?

פשוט מאוד, התקשרו לחברה מקצועית ובעלת ניסיון, ספרו לצוות המומחים איזה אירוע אתם מתכננים, כמה אנשים ינכחו באירוע, מה נושא האירוע, מה החלום שלכם עבור האירוע, כמתו את כמות האורחים הצפויה ומסרו כל פיסת מידע חשובה נוספת – משם צוות המומחים של חברת ההשכרה ידע לנווט ולהמליץ לכם על סוג הריהוט הנכון, השילובים המנצחים והכמויות הנכונות עבור האירוע שלכם.

סוגי האירועים המומלצים

אירועים בחיק הטבע – כל אירוע המתקיים בחיק הטבע מחייב השכרת כסאות בר ושלל כסאות שונים על מנת לאפשר ישיבה נעימה של האורחים.

אירועים עסקיים במרפסות גדולות – טרנד קיום אירועים במרפסות אף הוא מחייב שימוש בכסאות ועדיף כסאות מאשר פינות ישיבה התופסות שטח רחב יותר.

אירועים פתוחים – כל אירוע פתוח מחייב שימוש בכסאות וגם ניתן ואף מומלץ לבצע השכרת פינות ישיבה, זאת על מנת לאפשר לאורחים מגוון רחב של אפשרויות ישיבה וגם ביטחון כי לכל אחד ואחת מהאורחים יהיה את אופי הישיבה המועדף.

הופעות ישיבה במתחם סגור – כנגזרת של שם ההופעות, חייב מקיים האירוע להציב כסאות ישיבה עבור האורחים ומשתתפי האירוע. כאשר מדובר בהופעות בהן האורחים מצופים לישיבה ממושכת, יש לוודא כי אכן הישיבה תהייה נעימה.

אילו סוגי כסאות להשכרה קיימים?

ישנם המון סוגי כסאות וחשוב מאוד להתאים לסוג האירוע, להלן סקירה קצרה של כסאות אותם ניתן לשכור עבור אירועים: כיסא בר, כיסא תאילנדי, כיסא לבן, כיסא סימון רגל ניקל, כיסא צ’יברי, כסא פלסטיק, שרפרפים ועוד.

לסיכום, ביצוע השכרת ציוד לאירועים במרכז היא אינה מטלה פשוטה אשר יש להקל בה ראש או לבצעה מחברה שאינה מקצועית ואינה בעלת ניסיון.

כאשר לאורח אחד לא תהייה אופציה לשבת או שסידורי הישיבה לא יהיו נכונים ומותאמים לאופי האירוע, האירוע כבר מתחיל ברגל שמאל – וזה אינו דבר רצוי.

mail-ico

או דרך המייל

[email protected]
phone-ico

אפשר גם בטלפון

09-7446111

פנו אלינו לקבלת הצעה אטרקטיבית

    phone_bar_img

    חייג

    banner_bar_img

    צ'אט בוואטספ

    waze_bar_img

    נווט בווויז