אנחנו כאן, כדי לייעץ, לעזור ולתת שירות!

חיפוש יעזור לך למצוא את מה שאתה מחפש

איך להזמין בקלות פטריות חימום להשכרה?

מארגנים אירוע חורפי בחיק הטבע? בוודאי תרצו להזמין פטריות חימום. אילו דברים חשוב לכם לדעת לפני שאתם מתקשרים לחברת ההשכרה? לפני שיחת הטלפון, מומלץ לכם לערוך באינטרנט סקר קטן מקדים, ולהשוות הצעות מחיר של חברות השכרת ציוד לאירועים, כאשר אתם שוכרים ציוד מחברה, כדאי לכם לערוך עמה חוזה מקדים. ולכן, גם כאשר אתם שוכרים פטריות חימום, חשוב שתערכו עם החברה חוזה מפורט.

מומלץ לערוך בדיקה מקדימה והשוואת מחירים של פטריות חימום באינטרנט!

כדי שתזמינו את חבלת פטריות החימום הטובה ביותר עבורכם, מומלץ לכם לערוך מחקר קטן מקדים באינטרנט. מומלץ לכם להיכנס ל3-4 אתרים של חברות השכרת ציוד שמשכירות גם פתרונות חימום ובעיקר פטריות חימום. בדרך כלל יש צורך לשכור חבילה של כמה פטריות חימום. כל חברת השכרה מחשבת באופן אחר את תעריף החבילה.

מומלץ לכם להשקיע מעט זמן בקריאת המפרט הטכני של פטריית החימום, ועל האיכות שלה. עוד נקודה שכדאי לכם לברר על חברות ההשכרה: מי שוכרים מהם את פטריות החימום ושאר הציוד? מומלץ תמיד לבדוק באתר האינטרנט של חברת ההשכרה מי הם הלקוחות. לפעמים, עדיף לשלם מעט יותר כסף על השכרת פטריות חימום מחברה שמשכירה ציוד לגופים המובילים בארץ. כך תיהיו בטוחים שלחברה יש ביטוחים ואת כל האישורים הנדרשים לתהליך.

אין לכם ידע בנושא פטריות החימום?

אחד החסמים הראשוניים שיהיה לכם כאשר תרצו לשכור פטריות חימום לאירוע, הוא שאין לכם ידע והבנה בנושא פטריות החימום.

האם אתם מכירים את יחידת המידה BTU של פטריות הגז? האם אתם יודעים מה הרדיוס של החום המתפזר מכל פטריית חימום? כמה פטריות חימום עליכם להזמין לאירוע? אל דאגה! זהו תפקידו של הנציג הטלפוני בחברת ההשכרה. הנציג בקיא היטב בכל הפרטים. הוא יסביר לכם על עוצמת החום הנפלטת מפטריות החימום, ויבנה ביחד אתכם את חבילת הפטריות אותה תזמינו.

מומלץ מאוד להזמין טכנאי פטריות גז מחברת ההשכרה

האם אתם יודעים להפעיל לבד פטריות חימום להשכרה? התשובה היא שלא תמיד. ולכן, מומלץ מאוד להוסיף מעט תשלום לחברת השכרת הציוד, ולבקש טכנאי שיגיע לשטח ויפעיל את הפטריות. כך, תחסכו זמן יקר של לימוד עצמי כיצד לתפעל את הפטרייה. על בטיחות לא מתפשרים. טעות בבחירת המיקום להצבת פטריית הגז באירוע, או טעות קטנה בהפעלת פטריית הגז, עלולה להיות לא נעימה. ולכן, יותר בטוח וכדאי להזמין לאירוע טכנאי מטעם החברה.

האם חברת השכרת הציוד מציעה אישור טכנאי גז מורשה עבור הפטריות חימום?

כל מי שמתעסק עם בלוני גז ופטריות חימום, חובה שיהיה לו אישור לעסוק בבלוני הגז של הפטריות חימום, חברות ההשכרה מחזיקות אצלם מלאי גדול מאד של בלוני גז ולכן הדרישה מהם היא שתיהיה להם אישור של טכנאי גז מורשה שהכל פועל לפי הספר.

בלוני גז וגז בפרט זה לא משחק ילדים ולכן חשוב לכם לוודא כי החברה אינה "חאפרית", בקשו מהנציג להציג לכם אישור טכנאי גז מורשה.

לא לשכוח לחתום על חוזה עם החברה שמשכירה לכם את הציוד!

לפני שאתם מקבלים שירות כל שהוא מספק, מומלץ לכם לערוך חוזה מקדים. ולכן, גם לפני שאתם שוכרים ציוד מחברת השכרה בשביל האירוע שלכם, כדאי לכם לערוך חוזה. כדאי לכם לבחור בחברת השכרה שמכניסה לחוזה סעיף בו יש לפטריות החימום ביטוח צד ג'. אם בחרתם שהחברה תשלח לאירוע טכנאים לתפעול פטריות החימום, חשוב לציין זאת בחוזה. חשוב לפרט בהסכם את כל הציוד אותו אתם שוכרים, והוצאות נוספות שעליכם לשלם כמו הובלה ותפעול.

mail-ico

או דרך המייל

[email protected]
phone-ico

אפשר גם בטלפון

09-7446111

פנו אלינו לקבלת הצעה אטרקטיבית

    phone_bar_img

    חייג

    banner_bar_img

    צ'אט בוואטספ

    waze_bar_img

    נווט בווויז