אנחנו כאן, כדי לייעץ, לעזור ולתת שירות!

חיפוש יעזור לך למצוא את מה שאתה מחפש

שולחנות משחק לבר מצווה

כל מי שחי כאן, על פני כדור הארץ, יותר משלושה עשורים יודע שחגיגות בר המצווה של היום הן לא אותן החגיגות שהיו פעם. בעבר, היו משפחות רבות מסתפקות רק בחגיגה בבית הכנסת, ואלו שכן חגגו באולם, עשו זאת באופן מינורי יחסית, בהשוואה לחתונות למשל. היום? היום הכול השתנה. בר מצווה היום היא חגיגה גדולה לא פחות מחתונה, ויש שיגידו בצדק: מדובר באירוע שבו הילד הקטן מתבגר, מקבל עליו את עול המצוות, מצטרף לעולם המבוגרים באופן רשמי. ואם זה המצב, הרי ברור שבר מצווה דורשת הרבה מאוד אטרקציות.

אילו אטרקציות ניתן למצוא היום בבר מצווה?

לא חסרות כאלו. זה יכול להיות דוכנים של אוכל – נקניקיות, תירס, המבורגר, פיצות וכדומה; עמדות של גלידה; מתחמי טרמפולינות; משחקי וידאו וקונסולות מחשב; וכמובן – שולחנות משחק. למעשה, שולחנות משחק לבר מצווה קיימים כאן כבר שנים, ואין מי שלא אוהב אותם. הקסם שבשולחנות משחק הוא שלא צריך הרבה ניסיון כדי לשחק בהם. כמעט תמיד גם לא צריך להפעיל את המשחק או לדאוג שיהיה מחובר לנקודת חשמל וכדומה. שולחן משחק זקוק רק למרחב מתאים וזה הכול. היום, כשחגיגות בר מצווה נערכות באולמות גדולים, עניין המרחב לא מהווה בעיה.

כדורגל שולחן (foosball): המשחק הידוע והמוכר (והממכר למדי, יש לציין), שבו משחקים שני שחקנים או ארבעה, ה'מפעילים' שורות של שחקני כדורגל במטרה להבקיע את שער היריב.

מאחר שמדובר בכדורגל, המשחק הפופולרי כל כך, ומאחר שמדובר במשחק חברתי מאוד, הוא נחשב לפופולרי ביותר בבר מצווה.

הוקי אוויר: המשחק הידוע עם הדסקית וה'שחקנים' המיוחדים, שדומה מאוד להוקי קרח, רק בקטן.

במקום קרח יש כאן אוויר, והמהירות שאפשר להגיע אליה בעזרת חבטה בדסקית היא עצומה. ללא ספק אחד המשחקים המהנים ביותר שיש בתחום זה.

 פינג פונג: מי לא אוהב פינג פונג? טניס 'מזערי' בעזרת מחבטים קטנים וכדור קטן וקופצני, שיכול בקלות ובמהרה להפוך למשחק תחרותי מאוד ומלא באקשן.

אין ילד שלא יבקש לשחק במשחק הזה במהלך המסיבה.

מתקן כדורסל: לחוגגים אשר אוהבים את המשחק בכדור הכתום אפשר להציע סל נייד, שיאפשר להם להתאמן ואולי אף להתחרות עם חבריהם שבאו גם הם לחגוג עם חתן השמחה.

 סנוקר: אז נכון, זה משחק שמתאים יותר למבוגרים, בייחוד משום שגובהו של השולחן בדרך כלל מקשה על ילדים בגיל בר מצווה, אך הוא בכל זאת יכול להפוך לאטרקציה מעניינת בחגיגות בר מצווה.

חשוב מאוד, כמובן, בכל מקרה, להתייעץ עם אנשי מקצוע – כמו אנשי חברת אלי לוי – השכרת ציוד לאירועים, לפני ההחלטה על משחק השולחן המתאים. עדיף גם לשכור משחקי שולחן כאלו ולא לקנות אותם, משום שעלותו של משחק אחד כזה מסתכמת בכמה מאות שקלים במקרה הטוב.

השכרה של המשחקים האלה תבטיח לכם שכל הילדים ייהנו למשך ערב אחד, ושלאחר מכן המשחקים יחזרו אל החברה. אם תרצו כמה משחקי שולחן כאלו, חברת אלי לוי מציעה לכם את כל המבחר המפורט ברשימה שלעיל.

mail-ico

או דרך המייל

[email protected]
phone-ico

אפשר גם בטלפון

09-7446111

פנו אלינו לקבלת הצעה אטרקטיבית

    phone_bar_img

    חייג

    banner_bar_img

    צ'אט בוואטספ

    waze_bar_img

    נווט בווויז