אנחנו כאן, כדי לייעץ, לעזור ולתת שירות!

חיפוש יעזור לך למצוא את מה שאתה מחפש

מסך הקרנה – מתי לא תוכלו לוותר עליו?

ברוב האירועים המתקיימים כיום, נעשה שימוש מוגבר באמצעי הקרנה שונים המיועדים לצרכי הקרנת קליפים, מצגות, סרטים וכדומה.

אמצעי הקרנה אלו הם למעשה אמצעים וויזואליים המאפשרים למשתתפי האירוע ו/או הכנס, להתרשם ממציגים ויזואליים המהווים חלק בלתי נפרד מעולמות התוכן של האירוע ו/או הכנס בו הם נוטלים חלק.

רשימת האירועים / כנסים בהם נעשה שימוש במערכות ואמצעי הקרנה שונים הינה ארוכה ומגוונת והיא כוללת בתוכה בין היתר: ימי עיון וכנסים במקום העבודה או מטעם מקום העבודה, אירועים פרטיים בהם עולה הצורך להקרין קליפים ומצגות מושקעות בכיכובם של כוכבי האירוע (מצגות בר/בת מצווה, קליפ חתונה, מצגות יום הולדת וכדומה), ערב "חיים שכאלה" הנערך בין היתר במסגרת מסיבות הפתעה ליום ההולדת, מסיבות פרישה לגמלאות של עמית לעבודה וכדומה.

אמצעי ההקרנה השונים מיועדים גם לצרכי מפגשים חברתיים ומסיבות פרטיות אותן נהוג לקיים כגון: ערבי קריוקי, ערבי שירה בציבור, מסיבות רווקים/רווקות, מסיבות גיוס/שחרור משירות צבאי ועוד.

פתרונות הקרנה לכל סוגי האירועים בהתאמה אישית

מכיוון שתחום אמצעי ההקרנה מהווה חלק בלתי נפרד מרשימה מגוונת של אירועים, כנסים, מפגשים חברתיים ומסיבות, חשוב לבצע התאמה מדויקת בין אמצעי ההקרנה הנדרשים לכם לבין אופן והיקף השימוש בהם במהלך האירוע.

באמצעות חברות שונות המתמחות במתן שירותי השכרת ציוד לאירועים, תוכלו כיום ליהנות מהתאמה פונקציונאלית של מערכות ואמצעי ההקרנה הנדרשים לכם לאירוע וזאת במסגרת שירותי ייעוץ ואספקה של אמצעי הקרנה הניתנים לכם במסגרת השכרת מסך למקרן כזה או אחר העומד לרשותכם ו/או במסגרת פתרונות הקרנה הכוללים את כל רשימת הציוד הנדרשת לצרכי הקרנה מיטבית של כל אמצעי ויזואלי על גבי מסכי ההקרנה במהלך האירוע.

מסכי הקרנה בכל גודל נדרש

פתרונות ההקרנה המוצעים לכם כיום על ידי חברות העוסקות ומתמחות במתן שירותי השכרת ציוד למסיבות ולאירועים, כוללים בתוכם את כל סוגי המסכים ואמצעי ההקרנה המתקדמים והחדישים ביותר.

ההיצע המגוון והאיכותי של המסכים ואמצעי ההקרנה השונים, מבטיח גם לכם פתרונות הקרנה מיטביים במהלך האירוע/כנס/מסיבה וכל זאת מבלי לוותר על איכויות ההקרנה הנדרשות לכם בכל גודל מסך הקרנה.

כיום, תוכלו ליהנות משירותי השכרת מסכים בכל גודל אפשרי ונדרש. מסכים אלו מותאמים בין היתר לחדרי ישיבות וחללי עבודה, מועדוני אירוח גדולים או קטנים, חללים פתוחים ועוד מגוון רחב של מקומות ייעודיים בהם תרצו לקיים את האירוע, הכנס או המסיבה.

מסכים אלו מאפשרים למשתתפי האירוע/כנס/מסיבה, ליהנות מתצוגה מיטבית של כל האמצעים הוויזואליים העתידים להיות מוקרנים על גביהם, כאשר סוג המסך מותאם בין היתר לאמצעי ההקרנה העומדים לרשותכם ו/או כאלו הנחוצים לכם.

חברות העוסקות ומתמחות במתן פתרונות בכל הנוגע להשכרת ציוד לאירועים, מעמידים לרשותכם שירותי השכרה של כל סוגי המסכים.

שירותים אלו כוללים בין היתר: שינוע והובלה של המסכים למקום בו מתקיים האירוע, התקנת המסך במקומו הייעודי בשטח בו מתקיים האירוע, תפעול המסך לאורך כל שלבי האירוע, פירוק המסך בסיום האירוע וכדומה.

במידת הצורך, חברות אלו מספקות לכם גם אמצעי הקרנה נדרשים וציוד נלווה המותאמים למערכות ההקרנה השונות המחוזקות על ידיהן.

אם גם אתם עומדים לקיים אירוע בזמן הקרוב בו אתם מעוניינים ליהנות מפתרונות הקרנה איכותיים ומיטביים, זה הזמן ליצור פניה יזומה עם אחת מהחברות המובילות ביותר בענף השכרת ציוד לאירועים ולהיחשף מקרוב לפתרונות ההקרנה המוצעים על ידה.

mail-ico

או דרך המייל

[email protected]
phone-ico

אפשר גם בטלפון

09-7446111

פנו אלינו לקבלת הצעה אטרקטיבית

    phone_bar_img

    חייג

    banner_bar_img

    צ'אט בוואטספ

    waze_bar_img

    נווט בווויז