אנחנו כאן, כדי לייעץ, לעזור ולתת שירות!

חיפוש יעזור לך למצוא את מה שאתה מחפש

כך תוכלו לתכנן בצורה מדהימה את האירוע שאתם חולמים עליו!

מארגנים אירוע? גם אתם יכולים לארגן לבד הפקת אירוע ברמה גבוהה.

איך? עליכם לשכור את הציוד המתאים שיהפוך את האירוע שלכם למושלם!

אפשר לקחת חדר ריק ולהפוך אותו לאולם יפה. הסוד הוא השכרת ציוד לאירועים שייראה ממש כמו באולם אירועים. כמובן, פעמים רבות יהיה צורך לשכור גם ציוד תאורה או הגברה.

חדשים בתחום של ארגון אירועים? תוכלו להתייעץ עם נציגי חברת א.לוי -ציוד לאירועים לגבי סוג הציוד שאתם צריכים לאירוע. הנציגים הטלפוניים נותנים שירות אמין ומדוייק!

איזה שולחנות וכסאות תרצו באירוע שלכם?

גם אם בחרתם לקיים אירוע בחיק הטבע, תוכלו לשדרג את האירוע באמצעות הצבת שולחנות וכיסאות יפים מאלומיניום. שירות הובלת הציוד ופיזורו בשטח, מאפשר לכם לקחת שטח פתוח בטבע ולהפוך אותו לגן אירועים, בלי מאמץ פיזי מצדכם. מומלץ גם לשכור מפות בד לבנות ולשים מעל השולחנות. כדאי גם להשתמש בכלים רגילים באירוע, ולא בכלים חד פעמיים. חברות השכרת ציוד לאירועים מביאות את הכלים הנקיים, ואוספות אותן לאחר האירוע במצב לא נקי. היתרון של השכרת סט כלים לשולחן דרך חברות השכרה, הוא ששטיפת הכלים לאחר האירוע מתבצעת על ידי עובדי החברה.

מדוע כדאי להוסיף פינת "זולה" לאירוע שלכם? סביר להניח שאתם כבר לא נערים צעירים שמארגנים אירוע. אבל בכל זאת מתאים להציב פינת "זולה" גם באירועים שלא מיועדים לצעירים. כיום, גם מבוגרים אוהבים "לשבור שגרה", ולשבת לשתות תה ולאכול נשנושים גם על ספסלי זולה.

טיפים לעיצוב פנים של אירוע

גם אם אין לכם ניסיון בהפקת אירועים, בוודאי תרצו ליצור עיצוב ברמה מינימלית לאירוע שלכם. מומלץ לבחור 2-3 גוונים דומיננטיים באירוע. מכינים לוגו של האירוע להזמנות? אל תשכחו לשלב בו את הגוונים שבחרתם. כאשר אתם בוחרים את הריהוט לפינת הזולה, תבחרו בכריות בגווני "המותג" של האירוע.

כמובן, חשוב לעצב את שטח האירוע. אמצעי העיצוב הנפוצים ביותר כיום באירועים, הם פרחים או בלונים. כשיש מספיק תקציב- אפשר לעצב את האירוע גם עם פרחים וגם עם בלונים. אם יש לכם כישרון- תוכלו לקנות את חומרי הגלם, ולעצב בעצמכם. אם אין לכם מספיק ידע בעיצוב אירוע, תוכלו לשלם למעצבי אירוע מקצועיים שיביאו איתם את חומרי הגלם ויעצבו עבורכם את האירוע.

איך מתכננים תקציב של השכרת ציוד?

לפני שאתם מרימים את הטלפון לחברת השכרת ציוד לאירועים, עליכם לתכנן את התקציב של האירוע.

בתוך הסכום של הכסף אותו אתם מקציבים לאירוע שלכם, יש חלוקה פנימית של התקציב. נתח גדול ממנו מופרש לקייטרינג. חלק חשוב אחר מופרש לתזמורת. כמובן, עליכם להקצות נתח סביר של התקציב להשכרת הציוד. כמובן, יש הבדל בין אירועים בהם רוב הציוד מצוי באולם, לבין אירועים בהם יש לשכור את כל הציוד. מומלץ לכם לעבוד מול חברות השכרה שהאיכות של הציוד שהן מציעות הן מהטובות ביותר. חלק גדול של התקציב להשכרת הציוד, ילך על השכרת פינות ישיבה.

מתי כדאי לעבוד עם חברת הפקה אחת מסודרת ומקצועית?

מארגנים בפעם הראשונה אירוע? יש 3 דרכים לארגן אירוע:

  1. לארגן את כל האירוע לבד מא' ועד ת'.
  2. לעבוד עם 2-3 חברות שיעזרו לכם לארגן את האירוע.
  3. למצוא חברת הפקה אחת שתספק לכם את כל השירותים שכרוכים בהפקת האירוע.

הדרך הראשונה מתאימה רק לאנשים מוכשרים שמארגנים אירוע פרטי. רוב המארגנים החובבניים של אירועים, עובדים מול כמה גופים במקביל: הקייטרינג, התזמורת, חברת השכרת ציוד, ומעצבים של שטח האירוע. עבודה מול מספר גופים במקביל, גוזלת זמן רב, ויכולה לגרום כאב ראש למארגנים אך היא דרך מעודפת על רבים שאוהבים לעשות את כל הארגון לבד או אנשים שרוצים לחסוך את הכסף הרב שגוזר עליהם המפיק.

חברת הפקה מומלצת להפקות יוקרתיות יותר שבהן יש התערבות גדולה של מספר גדול של ספקים או לחלופין לאירועים שבהם התקציב פחות משחק משחק.

אין ספק שהעלות לחברת הפקה היא יקרה בהרבה מיתר האופציות העומדות לקראתכם.

mail-ico

או דרך המייל

[email protected]
phone-ico

אפשר גם בטלפון

09-7446111

פנו אלינו לקבלת הצעה אטרקטיבית

    phone_bar_img

    חייג

    banner_bar_img

    צ'אט בוואטספ

    waze_bar_img

    נווט בווויז