אנחנו כאן, כדי לייעץ, לעזור ולתת שירות!

חיפוש יעזור לך למצוא את מה שאתה מחפש

השכרת ציוד ליום גיבוש

עומדים לקיים יום גיבוש לעובדי החברה? מחפשים אחר פתרונות שירות בתחום השכרת ציוד לימי גיבוש ואירועים חברתיים? זה הזמן לדעת הכול על שירותי השכרת ציוד ליום גיבוש בחברתנו.

קיומו של יום גיבוש לעובדי החברה, הארגון או בית העסק, הוא ללא ספק אחד מהאמצעים המגבשים ביותר בין העובדים, וברוב המקרים הוא תורם רבות גם לגיבוש החברתי של צוות העובדים וגם להגברת המוטיבציה התעסוקתית במקום העבודה. במידה וגם אתם עומדים לקיים יום גיבוש בזמן הקרוב, חשוב לנו שתדעו שאצלנו תוכלו למצוא גם את כל מערכות הציוד הנדרשות לצורך קיומו של יום גיבוש בתנאי שטח/מבנה וגם ממגוון רחב של מערכות ציוד נלווה ההופכות כל יום גיבוש לעובדים ליום מלא חוויות וכיופים…

כל מערכות הציוד לימי גיבוש במקום אחד

אנחנו בחברת א.לוי, עוסקים ומתמחים בתחום השכרת ציוד לאירועים מאז שנת 1999, ולאורך 20 שנות פעילותנו בענף האירוח והאירועים, אנו מקפידים לקחת את ענף השכרת הציוד לאירועים צעד אחד קדימה בכל רגע נתון! לרשותנו, כל מערכות הציוד הנחוצות לצרכי קיומו, הפקתו ותכנונו של יום גיבוש לעובדי חברות, ארגונים ועסקים, כאשר בין יתר סוגי מערכות הציוד המסופקות על ידינו תוכלו למצוא:

  • מערכות ישיבה מכל סוג – פינות ישיבה נמוכות, מערכת שולחנות+כסאות, שולחנות וכסאות בר ופינות ישיבה אלטרנטיביות כגון: ספסלי ישיבה, פופים, מחצלות וכדומה.
  • אוהלים לאירועים – מגוון רחב של אוהלי אירוח בגדלים שונים

  • פתרונות קירוי לאירועי שטח – רשתות הצללה, הצללת לייקרה בד לבן ויוקרתי, שמשויות חוף וכדומה.
  • פתרונות חימום/קירור – מגוון רחב של אמצעים ניידים המיועדים למטרות חימום/קירור בהתאם לעונת השנה, לרבות, תנורי חימום ספירלה, פטריות חימום, מאווררים, מזגנים ניידים ועוד.
  • שולחנות משחק לחוויה מגבשת – שולחנות כדורגל, שולחנות הוקי אוויר, מיני פינג – פונג, שולחנות סנוקר ומתקני קליעה לסל.
  • מפות ומפיות לשולחנות האירוח– מגוון עשיר של מפות ומפיות בגדלים וצבעים שונים – ניתן לבצע הזמנת הדפסה של לוגו ושם החברה/ארגון/בית העסק על גבי המפיות.
  • השכרת ציוד משלים – מסכים, מקרנים, פרגודים, גב במה, עמודי חבלול, תרנים לדגלול ועוד.
  • מערכות ציוד להגשת מזון ומשקאות – מקררי יין, אמבטיות קירור/הקפאה, מנגלים, ארונות חימום, מתקני בר ניידים ועוד.

בנוסף, אנו מאפשרים לבצע הזמנת ציוד של כל פריט ציוד נוסף הנחוץ לכם לצרכי קיומו של יום הגיבוש המתוכנן וכל זאת בהתאם לאופיו, היקף המשתתפים בו, המקום בו הוא מתקיים וכדומה. ברשימת מערכות הציוד הנוספות אותן אנו מספקים לכם במסגרת שירותי ההשכרה תוכלו למצוא: דוכני מזון, מערכות קריוקי, מערכות תאורה והגברה, עמדות משחקי מולטימדיה (XBOX, פלייסטיישן וכו), רשתות וציוד למשחקי כדור ועוד.

השכרת ציוד ליום גיבוש – כל פתרונות השירות במקום אחד

השכרת ציוד לימי גיבוש בחברתנו, הינו שירות המיועד גם למפיקי אירועים המתמחים בנושא, גם למתמחי אירוח וגם לוועדים וארגוני עובדים האמונים על הפקתם של ימי גיבוש מטעם החברה, ארגון או בית העסק. על מנת לספק לכלל לקוחותינו את השירות המקצועי והפתרון הטוב ביותר למטרות השכרת ציוד לימי גיבוש, אנו מקיימים הליך עבודה מובנה במסגרתו אנו לומדים להכיר מקרוב את צרכי האירוע המגבש ומטרותיו ואת האופי של פעילויות הגיבוש השונות לאורך היום.

כמו כן, אנו מספקים שירותי ייעוץ מקצועי לצורך השלמתה של הזמנת ציוד השכרה ליום הגיבוש ודואגים לכל הפרטים הקטנים והגדולים בנוגע לאספקת הציוד ביום המיועד. לצורך כך, אנו מחזיקים במערכי שירות המאוישים על ידי אנשי מקצוע מובילים בתחומם, לרבות:

  • מחסנאים ומלקטי ציוד
  • נהגי הובלה
  • אנשי תפעול והקמה
  • אנשי תחזוקה
  • יועצי בטיחות

חשוב לנו לציין שכל מערכות הציוד שלנו מאוחסנות לאורך כל ימות השנה על הצד הטוב ביותר, ולאחר כל אירוע בו אנו מעורבים, אנו דואגים לבצע עבודות תחזוקה כאלו ואחרות בכדי שנוכל לספק ללקוח הבא את מערכות הציוד הפונקציונאליות והדקורטיביות ביותר.

השכרת ציוד לכל סוגי האירועים העסקיים

בנוסף לשירותי השכרת ציוד ליום גיבוש, אנו מספקים שירותי השכרה מלאים גם למטרות אירוח אירועים נוספים לעובדי חברות, ארגונים ובתי עסק, לרבות, השכרת ציוד לימי כיף לעובדי החברה, השכרת ציוד לכנסים מקצועיים, השכרת ציוד לימי עיון, הרצאות וכדומה, השכרת ציוד ליום משפחות לעובדי חברות ואירועי חברה נוספים כגון: אירועי השקה ואירועי קד"מ.

השכרת ציוד בהתאמה אישית מלאה ללוקיישן בו אתם מתכננים לקיים את האירוע

השכרת ציוד לאירועים הינו שירות מקצועי המיועד לכל סוגי האירועים הפרטיים והעסקיים כאחד, כאשר התאמתן של מערכות הציוד נעשה בהתאם למקום בו עתיד להתקיים האירוע. במקרים בהם מדובר בשטחים פתוחים כגון: חופי רחצה, בריכות שחייה, פארקים ציבוריים, יערות ואתרי טבע נוספים, נדרש ציוד היקפי הכולל בתוכו את כל מערכות הציוד הנחוצות להפקת אירוע בתנאי חוץ. במקרים בהם האירוע עתיד להתקיים בתוך מבנה מקורה, נדרש ציוד משלים אשר אינו מצוי בתוך שטח המבנה.

חשוב לנו שתדעו: גם במקרים בהם האירוע עתיד להתקיים בגן/אולם אירועים המספק לכם את רוב מערכות הציוד, עדיין תוכלו להסתייע בשירותי השכרת הציוד שלנו וזאת למטרות אבזור האולם/גן במערכות ציוד אשר אינן עומדות לרשות המקום.

השכרת ציוד ליום גיבוש – מהיכן מתחילים ומתי מומלץ לפנות אלינו?

על מנת לספק גם לכם את השירות המקצועי והמקיף ביותר לצרכי השכרת ציוד ליום גיבוש, אנו ממליצים לכם לפנות אלינו ברגע  הראשון בו אתם יודעים היכן אתם מעוניינים לקיים את האירוע המגבש. מרגע זה ואילך, נציג מקצועי מטעמנו יעמוד לרשותכם לאורך כל שלבי הארגון, התכנון וההפקה של האירוע, ויציג בפניכם את הפתרונות הנכונים והמדויקים ביותר בכל הנוגע לציוד הנחוץ לכם.

לפרטים ומידע נוסף בנושא, צרו קשר עוד היום!

mail-ico

או דרך המייל

[email protected]
phone-ico

אפשר גם בטלפון

09-7446111

פנו אלינו לקבלת הצעה אטרקטיבית

    phone_bar_img

    חייג

    banner_bar_img

    צ'אט בוואטספ

    waze_bar_img

    נווט בווויז