אנחנו כאן, כדי לייעץ, לעזור ולתת שירות!

חיפוש יעזור לך למצוא את מה שאתה מחפש

happy hour לעובדים – מה עושים?

מקומות עבודה של העידן הנוכחי הם לא אותם מקומות עבודה מוכרים מעשורים קודמים, כיום כמעט כל ארגון וחברה נוהגים לשלב במהלך יום העבודה את ה- Happy Hour , שמכניס אנרגיה ומוטיבציה רבה בעובדים.

אין ספק כי ככל שהארגון משקיע בעובד, כך העובד מרגיש שמעריכים אותו יותר ועל כן הוא נאמן ומשקיע יותר בעבודתו ולהיפך, כך שרעיון ההפי האוור הוא בהחלט ראוי וזאת גם אם התקציב להפקת האירוע אינו רב.

Happy Hour הוא אירוע יחסית קטן ובתרגום חופשי הוא אירוע המתרחש שעה אחת שמלווה בשמחה אינסופית.

תפקידה של שעה זו היא לשבור את השגרה במשרד ולפנק את העובדים במיני רעיונות בהתאמה לצורך ולתקציב.

אם אתם מחפשים להפיק "שעת אושר" לעובדי החברה, ואין לכם מספיק רעיונות לבחור מהם את האחד שיספק אתכם, הרי שאנחנו כאן בדיוק בשביל זה.

צברנו עבורכם מספר רעיונות ל Happy Hour הבא במשרדכם.

רעיונות לאירועי Happy Hour

כדי שלא תבזבזו זמן רב מידי בחיפוש אחר הרעיון המושלם, אספנו עבורכם מספר רעיונות. שימו לב שלעיתים ובעיקר אם זה ה- Happy Hour הראשון אותו אתם מפיקים, כדאי לעשות אותו בהפתעה כך שכל העובדים ירגישו את אלמנט ההפתעה והעוצמה תהיה גבוהה יותר.

 Happy Hour דוכנים

אם התקציב שלכם אינו מוגבל, אתם יכולים להפיק את האירוע ולשלב בו דוכנים כיד המלך לרבות: דוכן פונדו, דוכן פירות, דוכן סושי, דוכן משקאות קרים/חמים, דוכנים של סנדויצ'ים וכן הלאה.

ככל שתשקיעו בבחירת הדוכנים כך העובדים ירגישו מפונקים יותר.

אם יש לכם לובי או אולם אירועים, כדאי לשקול ולהציב בו את הדוכנים וכמובן לשריין ציוד לאירועים ובין היתר השכרת ריהוט, השכרת כיסאות, שולחנות, השכרת בר אקטיבי וכיוצא בזאת ובהתאמה מושלמת לדוכנים ולגודל החלל – את כל הציוד תוכלו לשכור היישר מאלי לוי ובמקום אחד בלבד.

לחצו כאן להשכרת ציוד לחג הפסח!

 Happy Hour מחוץ למשרד

ה- Happy- Hour המועדף עלינו ועל כל העובדים כמעט בכל חברה ומשרד, הוא אירוע מחוץ למשרד, אז יכולים כל העובדים לצאת ולהתאוורר באווירה אחרת בין אם זה בחוף הים, בחיק הטבע ועוד.

אם מה שמדאיג אתכם זה הארגון של המקום, אל דאגה, משום שאצל אלי לוי השכרת ציוד לאירועים אתם יכולים למצוא את כל הציוד לו אתם זקוקים ובין היתר:

השכרת אוהלים, שולחנות, ציוד לקייטרינג, כסאות, השכרת בר אקטיבי, ריהוט אלטרנטיבי שיהיה לעובדים נוח לשבת ועוד.

החברה דרכה תבצעו את ההזמנה, תספק לכם אותה עד המקום בו מתקיים האירוע ותאסוף אותו מהמקום בתום האירוע, כך שאתם לא צרכים להתאמץ ולהשקיע בציוד אלא ההפך.

בין אם אתם מבצעים השכרת שולחנות, כיסאות ועוד, בקשו מנציגי החברה שיתאימו לכם את הגדלים בהתאם למספר המשתתפים, כך לא תאלצו להתעסק בלוגיסטיקה, אלא בשמחה בלבד.

 Happy Hour לפי נושא

אם העובדים במשרד שלכם, או המשרד שלכם באופן כללי מאופיין באלמנטים ברורים אתם בהחלט יכולים לבחור נושא ספציפי ולערוך על פיו את ההפי האוור ולדוגמא, אם העובדים במשרדכם אוהבים את מכבי חיפה, אתם יכולים לארגן שעה שמיועדת לאהבתם ובין היתר הפעילו את המוסיקה שמאפיינת את מכבי חיפה, חלקו להם קאפקייקס עליהם מוטבע הלוגו של מכבי חיפה וכן הלאה.

לסיכום

אם אתם רוצים לגרום לעובדי החברה אושר ולו לשעה אחת, זה הזמן לארגן Happy Hour ולאפשר לעובדים להתפנק.

זכרו כי עובדים מתפנקים הם עובדים שקמים יום למחרת פרודוקטיביים יותר, כך שכולם הופכים למרוצים.

בחרו את היום המועדף עליכם, את המקום המועדף עליכם ואת ההפתעה המועדפת עליכם, התקשרו אל אלי לוי השכרת ציוד לאירועים בשרון וגם במרכז ואל תשכחו ליהנות!

mail-ico

או דרך המייל

[email protected]
phone-ico

אפשר גם בטלפון

09-7446111

פנו אלינו לקבלת הצעה אטרקטיבית

    phone_bar_img

    חייג

    banner_bar_img

    צ'אט בוואטספ

    waze_bar_img

    נווט בווויז