אנחנו כאן, כדי לייעץ, לעזור ולתת שירות!

חיפוש יעזור לך למצוא את מה שאתה מחפש

השכרת ציוד לאירועים בשרון

לחצו כאן למעבר לפינות הישיבה

השכרת ציוד לאירועים בשרון – כי ציוד מתאים הוא המפתח להצלחה

אזור השרון מאופיין בגני אירועים רבים ובבתים צמודי קרקע. בשל המרחבים והטבע הירוק אנשים רבים בוחרים לערוך אירועים בחצר ביתם או בגני האירועים הרבים הפרוסים באזור השרון. א. לוי – השכרת ציוד לאירועים בשרון עוסקת בהשכרת ציוד לאירועים פרטיים, גדולים וקטנים בכל המגזרים. רוצים להפיק אירוע יוקרתי ומוצלח? צרו קשר עם "א. לוי – השכרת ציוד לאירועים". ציוד מתאים ומיוחד הוא המפתח להצלחת כל אירוע.

א. לוי – השכרת ציוד לאירועים בשרון – כל מה שרציתם לדעת

♦ חברת "א. לוי- השכרת ציוד לאירועים" היא החברה המובילה בתחום של השכרת ציוד לאירועים בשרון. החברה משכירה את כל סוגי הציוד החל מהשכרת שולחנות ועד לאביזרים המשלימים. צרו קשר כדי להתרשם מהאיכות ומהמבחר הגדול של הציוד המקורי והמיוחד.

♦ א. לוי עוסקת בהשכרת כסאות ושולחנות. החברה מציעה מבחר גדול של שולחנות וכסאות תואמים. את כיסאות יש להתאים לגובה השולחנות כדי לשבת בנוחיות.

♦ יש כסאות בסגנונות ובגבהים שונים. אנשים מבוגרים לא אוהבים לשבת על כיסאות נמוכים וילדים לא רוצים לשבת על כסאות בר גבוהים.

♦ שולחנות מעץ מלא משדרים יוקרה ואווירה קלאסית. הם אומנם יקרים יותר מאשר פלטות עץ, אך הם יציבים ובעלי עיצוב מיוחד. אם תשכרו שולחנות בצבעים מיוחדים וברמת גימור גבוהה, לא תצטרכו לכסות אותם במפות.

♦ כאשר עורכים אירוע בחיק הטבע או בחצר הבית, מומלץ להשכיר אוהל. חברת א. לוי – השכרת ציוד לאירועים מציעה אוהלים מסוגים שונים. יש אוהלים שקופים, או שקופים למחצה ויש אטומים, יש העשויים מבד גס ויש העשויים מבדי לייקרה מיוחדים ומסוגננים. נוסף על האוהלים החברה מציעה מגוון של פתרונות להצללה.

♦ כלים אביזרים נלווים כמו נרות, פמוטות, אגרטלים לפרחים, אמצעי תאורה, ישיבת פופים ועוד עושים את האירוע. אתם מוזמנים לבוא ולהתרשם מהמבחר הגדול של האביזרים המיוחדים בסגנונות רבים ומגוונים.

♦ אם האירוע מיועד גם לילדים מומלץ גם לחשוב על השכרת שולחנות משחק כגון הוקי אוויר, סנוקר ועוד שירעננו לכם את האירוע.

טיפים קטנים להצלחה גדולה באדיבות א. לוי השכרת ציוד לאירועים

1. כאשר אתם בוחרים חברה להשכרת ציוד לאירועים בררו מהו הוותק של החברה בתחום. הוותק הוא פרמטר חשוב המעיד על מקצועיות ועל אמינות. ככל שהחברה היא בעלת ותק רב יותר, סביר להניח כי היא מקצועית יותר, מנוסה יותר, חברה שתדע להעניק פתרון ומענה לכל שאלה ובעיה.

2. בקשו לראות קטלוג. אל תבחרו בחברה אם היא אינה מציעה מבחר גדול וסגנונות מגוונים של ציוד לאירועים. מתוך המבחר הגדול תוכלו לבחור את הסגנון שאתם אוהבים ולהיות שלמים עם בחירתכם.

3. מומלץ לשכור את כל הציוד במקום אחד. כך תוכלו להתאים את כל הפריטים אחד לשני ולהפיק אירוע מעוצב ויוקרתי.

4. אתם אוהבים את המקום, אך לא את הציוד? אל תתפשרו. חברת "א. לוי – השכרת ציוד לאירועים בשרון" משכירה ציוד גם לאולמות וגם לגני אירועים.

5. עורכים אירוע בחצר הבית? אל תאספו כסאות ושולחנות מכל השכנים. הזמינו כסאות ושולחנות כדי ליצור מראה אחיד ומוקפד של האירוע.

6. לפני שאתם מזמינים ציוד לאירוע ערכו סקר שווקים והשוו מחירים. חשוב לדעת כי בעונת השיא מחירי הציוד גבוהים יותר. גם המיקום והנגישות אליו משפיעה על המחירים של השכרת הציוד.

7. בררו אם לחברה יש מלאי גדול של ציוד, במיוחד אם אתם עורכים אירוע עם מוזמנים רבים.

8. חברה מקצועית העוסקת בתחום של השכרת ציוד לאירועים בשרון מעסיקה יועץ מקצועי. היעזרו בו. היועץ המקצועי ידע להמליץ לכם על הציוד המתאים לאירוע שלכם, הוא ימצא את הדרך להתאים את המחיר ואת הציוד לכל תקציב

9. כאשר אתם חותמים חוזה הקפידו לציין בבירור כל פריט, את הדגם ואת הכמות. פרטו גם את השעה המדויקת שבה צריך הציוד להגיע ואת המחיר.

10. חברת "א. לוי – השכרת ציוד לאירועים" עוסקת בתחום השכרת ציוד לאירועים בשרון למעלה מ – 20 שנה. צוות החברה מחויב לשירות מקצועי ויחס אישי ואדיב. אנו מלווים כל לקוח, בוחרים אתו את הציוד המתאים, מייעצים ועוזרים.

מעוניינים בהשכרת ציוד גם למרכז או כל מקום אחר? גם זה אפשרי!

צרו קשר, כי גם לכם מגיע את הטובים ביותר.

mail-ico

או דרך המייל

[email protected]
phone-ico

אפשר גם בטלפון

09-7446111

פנו אלינו לקבלת הצעה אטרקטיבית

    phone_bar_img

    חייג

    banner_bar_img

    צ'אט בוואטספ

    waze_bar_img

    נווט בווויז