אנחנו כאן, כדי לייעץ, לעזור ולתת שירות!

חיפוש יעזור לך למצוא את מה שאתה מחפש

המדריך להפקת אירוע ברית/ה במהירות הבזק

אם נכנסתם למאמר זה, כנראה שמגיע לכם או ליקרים לכם מזל טוב. בין אם נולד לכם יורש עצר ובין אם נולדה לכם נסיכה יפיפייה, סביר שתרצו לחגוג זאת באירוע מרשים ונוצץ, אך להבדיל מיתר האירועים שאתם חוגגים, אז יש לכם מספיק זמן להתארגן אליהם, אירוע מסוג ברית / ה צריך לארגן תוך מספר ימים בודדים.

אין ספק כי ארגון המאורע הופך למורכב יותר, ולא רק בגלל לחץ הזמנים אלא גם משום שהאישה נמצאת סמוך ללידה על כל המשתמע מכך.

כדי לאפשר לכם לארגן אירוע במהירות אך במקצועיות וקפדנות יתרה, בחרנו להעניק לכם מספר טיפים חשובים שיעשו את כל ההבדל.

כך תהפכו את האירוע שלכם למושלם

למרות לחץ הזמנים ועל אף שהאישה סובלת מכאבים ואי נוחות לאחר הלידה, ישנה אפשרות לארגן אירוע מושלם גם במהירות הבזק, אז איך עושים זאת? המשיכו איתנו לשורות הבאות.

 בחירת מקום

הדבר הראשון שעליכם לעשות הוא למצוא את המקום בו אתם עורכים את האירוע.

אתם יכולים לשכור מקום מסודר שמספק לכם את כל הנדרש לאירוע אך אז תאלצו לא רק להגיע להתרשם ממנו לפני אלא גם להוציא סכום כסף נכבד שלא בטוח שיהיה זה נכון ומאידך אתם יכולים לערוך את האירוע בגינת ביתכם ו/או של הוריכם במידה ויש כזו.

כל עוד תבחרו להוציא את האירוע אל הפועל בגינת ביתכם, הרי שאתם חוסכים לא רק מאמץ אלא גם כסף לא מבוטל.

השכרת ריהוט לאירועים

לאחר שהתקבעתם על הגינה בביתכם, זה הזמן לאבזר אותה בריהוט הנדרש לרבות: שולחנות, כיסאות וכיוצא בזאת.

מרבית מהמשפחות בוחרות שלא לערוך אירוע בביתם, משום הפחד לרוץ ממקום למקום על מנת לאסוף את הציוד, אך הם לא מודעים לעובדה שניתן לשכור את כל הציוד במקום אחד.

"אלי לוי – השכרת ציוד לאירועים", מאפשר לכם להזמין את כל הציוד הנדרש לאירוע, לרבות השכרת שולחנות, כסאות, בר משקאות וכיוצא בזאת ולחסוך את כל הטלפונים והריצות ממקום אחד למקום אחר.

 ביצוע משלוח ו/ או קייטרינג

אם אתם מתכננים שהסבתא היא שתכין את הנשנושים לאירוע, אתם יכולים לבצע משלוח מאחד הסופרים מהמחשב האישי שלכם ומאזור הנוחות שלכם וחברה. אם אין סבתא בשלנית במשפחה, אתם יכולים להזמין חברת קייטרינג שתגיע לפני האירוע עם מגשים עמוסים בכל טוב, אותם יניחו בסדר מופתי על גבי השולחנות ששכרתם קודם לכן.

אם אתם מכירים מעברכם חברת קייטרינג מומלצת, הרי שזכיתם בעוד קיצור דרך, אך אם לא התנסיתם בעבר עם חברות קייטרינג, אתם יכולים בקלות לקבל המלצות מחברים ומכרים ואף לפנות אל דעת ההמונים דרך הרשתות החברתיות. כך או אחרת חשוב שתדעו כי ברית /ה לא מחייבים מנות צהריים ולעיתים הנשנושים כגון: סלטים, ירקות חתוכים, סנדוויצ'ים וכדומה בהחלט מספיקים.

הזמנת מוהל

גם את בחירת המוהל (אם אתם לא מכירים אחד) אתם יכולים לבצע באופן מהיר וממחשבכם האישי ואף ממכשיר הטלפון שלכם וכל זאת מבלי שתתבקשו לצאת מהבית.

אם מדובר בברית הרי שהמרכיב הבלתי מתפשר הוא המוהל שיגיע למקום האירוע.

הזמנת האורחים

לאחר שניהלתם ביד רמה את ארגון האירוע ובין היתר בצעתם השכרתם ציוד לאירועים, זה הזמן להודיע לכל המוזמנים על היום והשעה.

קחו בחשבון את מספר המוזמנים בהתאם לשטח הגינה וזאת כדי לא להגיע למצב בו אין מקום לזוז באירוע ובכל מקרה אירועים כגון ברית ובריתה הם אירועים קטנים ואינטימיים יותר.

לסיכום

ארגון האירוע כולל השכרת ציוד לרבות השכרת כסאות, שולחנות ועוד, הזמנת מוהל, ארגון האוכל והזמנת האורחים שיגיעו עד אליכם כדי לחגוג אתכם את שמחתכם.

כל עוד אתם מארגנים את האירוע מביתכם ובריכוז, לא ידרשו לכם יותר מכמה שעות מרוכזות כדי להעמיד אירוע על "הרגליים". אם לכן אין את היכולת להתעסק בכך, העבירו את השרביט למומחים בכך.

mail-ico

או דרך המייל

[email protected]
phone-ico

אפשר גם בטלפון

09-7446111

פנו אלינו לקבלת הצעה אטרקטיבית

    phone_bar_img

    חייג

    banner_bar_img

    צ'אט בוואטספ

    waze_bar_img

    נווט בווויז