אנחנו כאן, כדי לייעץ, לעזור ולתת שירות!

חיפוש יעזור לך למצוא את מה שאתה מחפש

הכל על השכרת הציוד לחתונה שלכם

השכרת ציוד לחתונה

מתחתנים? חולמים על אירוע חתונה מושלם? אצלנו ב- א. לוי, החברה המובילה בישראל להשכרת ציוד לאירועים, תוכלו ליהנות ממגוון רחב של פתרונות שירות למטרות השכרת ציוד לחתונה.

השכרת ציוד לחתונה, הינה פעולה מקצועית הנדרשת בכל אותם מקרים בהם החתונה מתקיימת בשטחים פתוחים תחת כיפת השמיים כגון: חתונה בחוף הים, חתונה ביער, חתונה בפארק וכדומה או בכל אותם מקרים בהם החתונה מתקיימת אומנם במבנים מקורים אך נדרשות לכם מערכות ציוד כאלו ואחרות לצרכי הפקת אירוע החתונה עליו אתם חולמים. אנחנו עוסקים ומתמחים בתחום השכרת ציוד לאירועים מאז שנת 1999, ולאורך 20 שנות פעילותנו בענף, הצלחנו לבסס את מעמדנו המקצועי כאחת מהחברות המובילות ביותר בענף השכרת הציוד לכל סוגי האירועים, לרבות, אירועי חתונה.

על מנת לספק לכם את השירות המקצועי והבלתי מתפשר בתחום השכרת ציוד לאירועים, אנחנו מאפשרים לכל אחד ואחת מביניכם ליהנות ממספר פתרונות שירות לאורך כל הדרך. פתרונות אלו מבוססים גם על הידע המקצועי והניסיון המעשי העומד לרשותנו בתחום השכרת הציוד לאירועים וגם על היקף מערכות הציוד העומדות לרשותנו לצרכי השכרה: משירותי השכרת מפות ומפיות לאירוע, דרך שירותי השכרת פתרונות קירור וחימום לאירוע ועד לשירותי השכרת אוהלים והצללות.

השכרת ציוד לחתונה – למי מיועד השירות?

השכרת ציוד לחתונה הינו שירות מקצועי המיועד לכלל העוסקים בענף האירועים, החל ממתחמי אירוח כגון: אולמות וגני אירועים, מועדוני אירוח וכדומה, דרך מפיקי אירועים, מעצבי אירועים וכדומה ועד לבני משפחה או בני זוג הנערכים לקראת הפקת אירוע חתונה באופן פרטי.

כל מערכות הציוד לאירועי חתונה במקום אחד

כחברה מובילה להשכרת ציוד לאירועי, אנחנו מאפשרים לכם ליהנות מכל מערכות הציוד להשכרה תחת קורת גג אחת. לרשותנו, מגוון רחב של מערכות ציוד הנדרשות להפקתו של אירוע החתונה המושלם עליו אתם חולמים, כאשר בין יתר מערכות הציוד אותן אנו מספקים במסגרת שירותי השכרת ציוד לאירועים תוכלו למצוא:

  • מערכות אירוח וישיבה – שולחנות בגדלים שונים וצורות שונות, כיסאות פלסטיק ועץ, כסאות ושולחנות בר מוגבהים, מערכות ישיבה אלטרנטיביות (ספסלים, פופים, מחצלות וכדומה) ומערכות ישיבה נוספות בהתאמה אישית.

 

  • פתרונות חימום וקירור –  תנורי חימום חשמליים, פטריות חום, מאווררים, מצננים, מזגנים ניידים ועוד.
  • אוהלים והצללות – אוהלי אירוח בגדלים שונים ופתרונות קירוי שונים באמצעות הצללות רשת וכדומה.
  • מפות ומפיות – מבחר עשיר של מפות ומפיות בגדלים וצבעים שונים – כולל אפשרות למפיות מודפסות עם שם החתן&כלה ותאריך האירוע
  • ציוד נלווה כגון: בר שתייה, מקרן מסך, גרילנדות (10 מטר  כולל נורות), מנגלים, מתקני מים ועוד.

השכרת ציוד לחתונה – מהיכן מתחילים?

מעבר להיקפן של מערכות הציוד להשכרה לאירועי חתונה המוצעים על ידינו, אצלנו תוכלו להבטיח לעצמכם שירות מקצועי הנלווה לאורך כל שלבי התכנון וההפקה של האירוע. כאשר פונים אלינו לקבלת שירותי השכרת ציוד לחתונה, אנו מקפידים לקיים הליך עבודה מוסדר אל מול מזמין השירות הכולל:

  • היכרות מוקדמת עם צרכי ומאפייני האירוע – חשוב לנו לדעת הכול על צרכי ומאפייני אירוע החתונה המתוכנן וזאת כדי לספק לכם את מערכות הציוד המותאמות ביותר למקום בו תתקיים החתונה, למספר המשתתפים בה, לשלבי האירוע השונים ולאווירה הכללית אותה תרצו לייצר במקום בו מתקיים האירוע.
  • ביקור פיזי במקום בו החתונה תתקיים – במקרים בהם תדרשו להקמת אוהל אירוע או במקרים בהם נדרשות לכם פתרונות קירוי שונים, צוות מקצועי מטעמנו יקיים סיור מקדים בלוקיישן בו בחרתם לקיים את האירוע וזאת על מנת לבחון את תשתיות המקום ותוואי השטח.
  • ליקוט מקדים של כל מערכות הציוד הנחוצות לכם – כחלק מההיערכות המוקדמת שלנו לאספקת מלוא הציוד הנדרש לכם לאירוע החתונה, אנו דואגים ללקט מראש את כל מערכות הציוד הנחוצות לכם, וזאת על מנת לעמוד בדרישות הגבוהות אותן אנו מציבים כחלק מהשירות הכולל שלנו.
  • שירותי הובלה והקמה – ביום האירוע, אנו נדאג לכך שהצוותים המיומנים והמנוסים שלנו יגיע למקום בו מתקיים האירוע בשעת בוקר מוקדמת וזאת לצרכי ארגון המקום והקמה של תשתיות הציוד הנחוצות.
  • תחזוקה שוטפת לאורך כל שלבי האירוע – לאחר הקמתן של מערכות הציוד במקום האירוע, אנו דואגים לצוות לאירוע שלכם אנשי תחזוקה מנוסים אשר ילוו את מנהל האירוע מטעמכם לאורך כל שלבי האירוע.

הפתרונות ההיקפיים המוצעים על ידינו, נועדו להבטיח גם לכם את השקט הנפשי בכל הנוגע לרמת השירות הגבוהה לה אנו מתחייבים בפני כל לקוח ולקוחה.

מתי מומלץ לפנות אלינו?

בדומה לאירוע חתונה המתקיים במתחם אירועים מקורה בו מוצעים לכם כל פתרונות האירוח תחת קורת גג אחת, גם במקרים בהם אתם מתכננים אירוע חתונה שלצורך הפקתו נחוצות לכם מערכות ציוד כאלו ואחרות, אנו ממליצים לכם לבצע את הפנייה אלינו מספר חודשים לפני מועד האירוע, וזאת על מנת להבטיח לכם את השירות המקצועי לאורך כל שלבי העבודה המפורטים לעיל.

לפרטים נוספים ומידע נוסף אודות השכרת ציוד לאירועים אל תחכו וצרו קשר

mail-ico

או דרך המייל

[email protected]
phone-ico

אפשר גם בטלפון

09-7446111

פנו אלינו לקבלת הצעה אטרקטיבית

    phone_bar_img

    חייג

    banner_bar_img

    צ'אט בוואטספ

    waze_bar_img

    נווט בווויז